loading...

ویزای سرمایه گذاری قبرس شمالی

بازدید : 0
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 13:31


مقایسه قبرس شمالی و قبرس جنوبی
فرهنگ وتمدن و گویش
قبرس جنوبی به جهت تعلق به یونان دارنده فرهنگ وتمدن و گویش یونانی میباشد. همینطور درین حوزه‌ از آئین مسیحیت تقلید می شود. از طرفی، قبرس شمالی دارنده فرهنگ وتمدن و گویش ترکی میباشد و بیشتر عموم درین حوزه‌ تاسی از دین ویزای سرمایه گذاری قبرس شمالی اسلام می باشند.

سیاست
در قبرس جنوبی، دموکراسی نیرومند وجود دارااست و این حیطه عضو اتحادیه اروپا میباشد. از طرفی، قبرس شمالی دارنده یک حکومت غیروابسته میباشد که صرفا بوسیله ترکیه تحت عنوان یک دولت جداگانه شناخته گردیده است.
اقتصاد
اقتصاد قبرس جنوبی بسیار توسعه یافته میباشد و بیشتر درآمد آن از صنعت توریسم، سرویس ها و کشاورزی میباشد. این حیطه دارنده چگونگی معاش بالا و بازده بالای آموزشی میباشد. از طرفی، اقتصاد قبرس شمالی کمتر توسعه یافته میباشد و بیشتر درآمد آن از صادرات تولید ها کشاورزی و دامپروری میباشد.

جغرافیا
قبرس جنوبی دارنده مناظر طبیعی قشنگ، سواحل قشنگ و تاریخی میباشد. همینطور این حیطه دارنده آب و هوای مطلوبی میباشد. از طرفی، قبرس شمالی دارنده مناظر طبیعی بسیار خوشگل و کوهستانی میباشد و دارنده سواحلی قشنگ نیز می باشد.
جمعیت
جمعیت قبرس جنوبی حدود ۱.۲ میلیون نفر میباشد و جمعیت قبرس شمالی حدود ۳۲۰ هزار نفر میباشد.

تاریخ
قبرس جنوبی دارنده یک تاریخ بسیار بی نیاز و مملو از رویدادهای تاریخی میباشد. این ناحیه دارنده شهرهای تاریخی مانند نیکوزیا، لارناکا و لیماسول میباشد. از طرفی، قبرس شمالی دارنده تاریخی کمتر و از حیث تاریخی کمتر شناخته شد‌ه‌است.
اختلاف دربین دو قبرس
یکی مهم‌ترین گزینه در مقایسه قبرس جنوبی و قبرس شمالی، اختلاف دو قبرس میباشد. قبرس تحت عنوان یک جزیره شمال شرقی دریای شمال، به جهت داشتن دو جمهوریت جدا و تقسیم گردیده، با اختلاف فی مابین دو قبرس مواجه میباشد. در سال ۱۹۷۴، ترکیه به قبرس حمله کرد و یک بخشی از آن را ذیل در اختیار گرفتن خویش قرار اعطا کرد. این حیطه به اسم قبرس شمالی شناخته می گردد. درین مقابل، قبرس جنوبی که به وسیله جمهوری قبرس اداره می شود، قسمت دیگری از جزیره میباشد. هر دو حیطه به جهت تفاوت های سیاسی، فرهنگی و تاریخی، مشکلاتی را در ارتباط با هم دارا‌هستند.
جمعیت و سفر
جمعیت قبرس جنوبی بیشترین تعداد مهاجر را جذب می‌نماید و در‌این ناحیه بیشترین تعداد از آن ها تحت عنوان پناهنده‌های سیاسی محسوب می گردند. از طرفی، قبرس شمالی برای مسافرت جالب بوده و بیشتر به وسیله مهاجران ترکیه گزینش می‌گردد.

به صورت کلی، قبرس جنوبی و قبرس شمالی دو حوزه‌ با تفاوت های بخش اعظمی در مورد بافرهنگ، لهجه، سیاست، اقتصاد، جغرافیا، جمعیت، تاریخ، اختلاف در بین دو قبرس و مسافرت می باشند. هر دو حوزه‌ با معضل های خویش روبرو میباشند و این بحران ها می توانند به توسعه و گسترش و توسعه و گسترش این بخشها یاری نمایند یا این که سبب مشکلاتی شوند.

مقایسه قبرس شمالی و قبرس جنوبی کدام برای سفر خوب میباشد ؟
آیا تفاوت های فرهنگی و زبانی منجر گردیده تا اشخاص در دو ناحیه با هم رابطه کمتری داشته باشند؟
آری، تفاوت های فرهنگی و زبانی قادر است سبب خواهد شد که پیوندها در بین اشخاص در دو حیطه کمتر خواهد شد. گویش و فرهنگ و تمدن دو مؤلفه اصلی در آشنایی و ادراک یکدیگر میباشند و در صورتیکه اشخاص در دو ناحیه لهجه و فرهنگ وتمدن متفاوتی داشته باشند، این می تواند منجر محدودیت در پیوندها آن‌ها گردد. همینطور، این تفاوت ها قادر است منجر ساخت تفاوت های فرهنگی و ارتباطی فی مابین اشخاص در دو حیطه گردد که ممکن میباشد به تعارضات و خطاها در ارتباط ها آن ها سبب گردد.
به علاوه، تفاوت های فرهنگی و زبانی میتواند سبب خواهد شد که اشخاص در دو حیطه در گیر خطاها در زمینه‌ی با بیزنس، علم آموزی و مهاجرت شوند. مثلا، اشخاصی که لهجه یونانی در قبرس جنوبی را بلد نیستند، ممکن میباشد به مشکلاتی راجع‌به با عموم و استخراج و شغل های این حیطه عکس العمل نمایند. به صورت شبیه، اشخاصی که لهجه ترکی در قبرس شمالی را بلد نیستند، ممکن میباشد با مشکلاتی در امر با عموم و حصول و شغل های این ناحیه روبرو شوند.
بدین ترتیب، تفاوت های فرهنگی و زبانی می تواند منجر گردد که اشخاص در دو حیطه با هم رابطه کمتری داشته باشند و ممکن میباشد سبب ساز ساخت و ساز تفاوت های فرهنگی و ارتباطی دربین آن ها خواهد شد.

بازدید : 0
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 13:05


تولیدات کشاورزی شهر گوزل یورت
ساخت و ساز زیتون یکی شغل های کشاورزی اصلی در شهر گوزل یورت میباشد. زیتون های ایجاد گردیده در‌این حوزه‌ به جهت کیفیت عالی و مزه بهتر، برای ساخت و ساز روغن زیتون و استعمال در صنعت های غذایی آیتم به کارگیری قرار می‌گیرند. روغن زیتون ایجاد گردیده از این شهر تحت عنوان یکی‌از تولیدها مرغوب و شناخته گردیده محسوب می‌شود که ویزای سرمایه گذاری قبرس شمالی نگاه صادراتی به آن می‌گردد.

خلال زیتون در شهر گوزل یورت محصول ها باغی متنوعی نیز وجود دارا هستند. سیب، شلیل، هلو، آلبالو و گردو به عنوان مثال تولیدات باغی مهمی می‌باشند که در‌این حوزه‌ ساخت‌و‌ساز می گردند. این محصول ها به جهت مزه عالی و کیفیت عالی آیتم اعتنا قرار گرفته اند و در صنعت های غذایی برای ایجاد تولیدها خشکبار، کنسرو و بقیه محصول های مرتبط به فعالیت میروند.
با اعتنا به گنجایش تولیدها باغی و کشاورزی در شهر گوزل یورت و چگونگی بالای محصول ها، این شهر تحت عنوان یک حیطه مطلوب برای پیشرفت صنعت های غذایی و فرآوری تولیدات کشاورزی نیز شناخته می گردد. این مسئله سبب رویش و بسط اقتصادی این شهر شد‌ه‌است.
آتی شهر گوزل یورت
این شهر خوشگل بعدی ای براق برای خویش رقم خواهد زد. زیرا خلال تشکیل داد و سازهای بزرگی که در‌این شهر در اکنون جاری ساختن شدن میباشد، بر روی مسائل توریسم نیز بسیار فعالیت گردیده و میشود. ایجاد کرد پروژه های مسکونی مجلل در کنار محافظت بها های طبیعی و تاریخی و همینطور قرارگیری در کنار دریای کاسپین سبب ساز توسعه و رونق سریع این شهر خواهد بود. شهر گوزل یورت در ادامه گسترش توریسم استوار میباشد که همچنان جاذبه های تاریخی و طبیعی خویش را محافظت کرده و در عین حالا به گسترش اقتصادی و اجتماعی شهر یاری دهد. با دقت به ارتقاء تقاضا برای بازدید از شهر گوزل یورت، نرم افزار هایی برای بهبود وام ها توریسم و ساخت و ساز تجهیزات رفاهی بیشتر در دستورالعمل قرار گرفته میباشد و به زودی شاهد تغییر و تحول و تحولات عظیمی در‌این شهر خوا‌هیم بود.
سپرده گذاری و خرید ملک در گوزل یورت
سپرده گذاری و خرید ملک درین شهر قشنگ در قبرس شمالی مزیتهای متعددی داراست البته مهم‌ترین مزیتهای خرید ملک درین شهر به طور پایین میباشد:

بها های بسیار مطلوب
بها تحت ملک در قبرس شمالی نسبت به بخشها دیگر و حتی بخشها ساحلی جنوبی، می‌تواند زمان قابل قبولی را برای سپرده گذاری مالامال فایده را آماده نماید. سرمایه گذاران با پول کمتری می‌توانند ملک خریداری نمایند و در شکل به کار گیری مطلوب و مدیر درست، بهره بیشتری را از سپرده گذاری خویش به دست آورند. این قضیه میتواند جذابیت بیشتری را برای سرمایه گذاران و خریداران ملک در قبرس شمالی ساخت و ساز کند.

با اعتنا بدین مسئله، در یکسری سال اخیر، قبرس شمالی تحت عنوان یک مقصد دوست داستنی برای سپرده گذاری لبریز فایده تبدیل شد‌ه‌است. با این درحال حاضر، پیش از هر سیرتکامل سپرده گذاری، می بایست به موضوعات رسمی، مالی و سیاسی مرتبط با خرید و سپرده گذاری در قبرس شمالی و شهر گوزل یورت توجه نمایید .

رویش روز افزون
توسعه و گسترش شهر گوزل یورت مشتمل بر قسمت های متعدد اقتصادی، مسکن، توریسم و بیزنس میباشد. بهبود تحت ایجاد کرد ها، تولید پروژه های مسکونی و تجاری، ارتقاء تعداد هتل ها و تجهیزات توریسم، توسعه و گسترش مرکز ها خرید و مجتمع های تجاری، ساخت فضاهای تفریحی و تمرکز بر صنعت های مربوط به توریسم به عنوان مثال عواملی می باشند که منجر پرورش اقتصادی و جذب سرمایه گذاران به شهر گوزل یورت گردیده‌است.

بازار ملک پویا، تجهیزات توریسم رو به ارتقا، ارتقا تقاضا برای سرویس ها و تولیدها گوناگون و پتانسیل پرورش اقتصادی، عواملی می‌باشند که سرمایه گذاران را به سمت این شهر جذب می نماید.
عده بندی
سرزمین مدیترانه ای قبرس شمالی جاذبه های جالب و طبیعی بیشماری دارااست که یکی آنان شهر سرسبز گوزل یورت میباشد. طبیعتی دیده نشده با آب و هوای مناسب، تجربیات یک معاش متعدد در ذهن آدمی را جرقه میزند. ضمن گوزل یورت و شهر لفکه بخشها دیگری در قبرس شمالی طبیعتی ویژه و دیده نشده دارا‌هستند که حوزه‌ کارپاز یک کدام از آنهاست. جاذبه های طبیعی، جذاب و تاریخی این مرزو بوم در کنار آب و هوای مناسب مدیترانه ای، سواحل شنی طلایی، بسط صنعت گردشگری و توسعه روز افزون صنعت املاک و مستغلات در قبرس شمالی موجب گشته میباشد تا سرمایه گذاران اکثری از سراسر دنیا، به خرید ملک و سپرده گذاری در قبرس شمالی روی آورند. ولی ارزش مطلوب املاک قبرس شمالی در مقایسه با بقیه کشورهای اروپایی، نقش قابل توجهی در تصمیم گیری سرمایه گذاران داشته میباشد. در‌صورتی‌که شما هم تصمیم به سپرده گذاری یا این که معاش در مروارید دریای شمال یعنی سرزمین زیبای قبرس شمالی داشتید،

بازدید : 0
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 12:48


50 حقیقت قبرس شمالی که نمی دانستید
تاریخ قبرس شمالی
1) قبرس تحت عنوان “زمین بازی خدایان” شناخته میگردد و عامل خیر و خوبی نیرز دارااست! گفته میشود که آفرودیت در اطراف پافوس ویزای سرمایه گذاری قبرس شمالی از آب خارج آمده میباشد.

2) شواهد باستان شناسی آرم می‌دهد که عموم برای نخستین دفعه 10000 سال پیش در جزیره قبرس معاش می کردند.

3) قبرس وقتی ثروتمندترین مرزو بوم عالم شناخته گردیده بود. در زمانه مس و برنز بود که منابع بی نیاز مس طبیعی جزیره به کشورهای دیگر صادر شد.

4) فقط جای فارغ انگلستان که یک سلطان انگلیس در آن تاج گزاری کرده. فرمانروا صلیبی انگلیسی – فرمانروا ریچارد شیردل – با ملکه جوآنا در قلعه لیماسول در 12 مه 1191 وصلت کرد. تاکنون این صرفا جای فرنگی میباشد که یک عروسی سلطنتی انگلیسی در آن میزبانی گردیده‌است.

5) فاماگوستا وقتی ثروتمندترین شهر عالم شناخته گردیده و این فرصت طلایی در حین سلطنت فرانک ها و ونیزی ها بود.

6) سه تارنما ارثیه جهانی یونسکو در قبرس وجود دارااست – پافوس، کلیساهای نگارگری گردیده در ناحیه ترودوس و (Choirokoitia).

7) استقرار نوسنگی (Choirkoitia) یک کدام از مهم‌ترین محوطه های نوسنگی در اروپا میباشد.

8) قبرس کشوری تقسیم شد‌ه‌است. یک ناحیه حائل سازمان ملل (پر اسم و رسم به خط سبز) جمهوری خودخوانده قبرس شمالی و جنوب پایین در دست گرفتن یونان را جداگانه می نماید.

9) دو حوزه‌ نظامی بریتانیا در قبرس وجود دارااست. این دو حوزه‌ که تحت عنوان بخشها مقر غیر وابسته شناخته میشوند، ارثیه اشغال قبرس به وسیله بریتانیا میباشد که در سال 1960 نقطه پایان یافت.

10) روز استقلال قبرس در 1 اکتبر جشن و پای کوبی گرفته می‌شود.

11) موزه بیزانس در نیکوزیا دارنده مطرح ترین گروه هنر بیزانس در قبرس شمالی میباشد.

12) صومعه (Stavrouvouni) در کوه های ترودوس کهن ترین جای صومعه در قبرس میباشد. در قرن چهارم به وسیله سنت هلنا احداث شد.

13) پناهگاه آپولو یلاتیس در حوالی کوریون، که در قرن پنجم پیش از به دنیا آمدن ایجاد شده است، مطرح ترین و یکی‌از مهمترین جای های مذهبی تاریخی در قبرس میباشد.

14) قبرس در سال 45 پس از ولادت به استان امپراتوری روم تبدیل شد و اولی کشوری بود که به وسیله یک مسیحی اداره می‌شد.

جغرافی / زمین شناسی / طبیعت در قبرس شمالی
15) نیکوزیا، پایتخت قبرس، فعلا صرفا پایتخت در دنیا میباشد که فی مابین دو مرز و بوم قبرس شمالی و قبرس جنوبی تقسیم شد‌ه‌است.

16) قبرس یکی جنوبی ترین پیست های اسکی اروپا میباشد.

17) 371 سیرتکامل پرنده در جزیره قبرس مشهود است. اکثر آن ها پرنده ها مهاجر می‌باشند و در بهار و فصل‌پاییز چشم میگردند.
23) قبرس شرقی ترین جزیره در دریای شمال میباشد.

۲۴) مافلون قبرس یک گوسفند وحشی میباشد که در کوه‌های ترودوس و پافوس یافت میشود. در هیچ کجای عالم نیست.

25) بیش تر از 45 حاشیه دریا در قبرس به جهت پاکیزگی و ایمنی درفش آبی رنگ اتحادیه اروپا را اخذ کرده اند.

26) بلندترین قله در حرفه کوه ترودوس، کوه المپوس میباشد که تا 6402 فوت از سطح دریا می‌رسد.

27) حدود 10000 فلامینگوی گرانقدر هر فصل‌پاییز در حین سفر خویش به سمت جنوب به بخش ها گرمتر، موقتیً برای تغذیه در دریاچه های نمک مجاورت فرودگاه لارناکا توقف می نمایند.

اقتصاد قبرس شمالی
28) قبرس جنوبی در 1 می 2004 به اتحادیه اروپا پیوست.

29) صنعت های عمده ای که به اقتصاد قبرس یاری می نمایند توریسم، میوه و صیفی جات، شراب، سیمان، پوشاک و کفش می‌باشند.

30) جمعیت قبرس حدود 807000 نفر میباشد. این مشتمل بر حدود 141000 سوراخ قبرس در شمال میباشد.

31) نرخ استاندارد ارزش افزوده در یونانی قبرس 8٪ میباشد.

بازدید : 0
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 زمان : 13:20


سپرده گذاری در توریسم (گردشگری)
همان طور که گفته شد سپرده گذاری در توریسم در قبرس شمالی یک آیتم خوب میباشد. این مرزو بوم دارنده آب و هوای مدیترانه ای، سواحل خوشگل و تمدن بی نیاز میباشد که آن را به ویزای سرمایه گذاری قبرس شمالی یک مقصد توریسم دوست داستنی تبدیل می نماید.

در اینجا بعضی از مزایای سپرده گذاری در توریسم در قبرس شمالی بیان شده میباشد:

بازار توریسم رو به رویش: صنعت توریسم در قبرس شمالی در درحال حاضر رویش میباشد و هر ساله میلیون ها بازدید کننده از این سرزمین دیدن می نمایند. این بدان معناست که تقاضا برای سرویس ها توریسم در هم اکنون ارتقا میباشد و سرمایه گذاران می‌توانند از این مجال برای حصول فایده به کار گیری نمایند.
مخارج مقرون به صرفه: مخارج معاش در قبرس شمالی نسبت به بخش اعظمی از کشورهای دیگر بسیار مقرون به صرفه میباشد. این بدان معناست که سرمایه گذاران می‌توانند با سرمایه کمتری تجارت خویش را در‌این مرزو بوم فعال‌سازی نمایند و فایده استخراج نمایند.
پتانسیل رویش بالا: صنعت توریسم در قبرس شمالی پتانسیل پرورش بالایی دارااست. این به جهت آب و هوای مدیترانه ای، سواحل قشنگ و فرهنگ وتمدن بی نیاز این مرزو بوم میباشد. سرمایه گذاران می‌توانند از این پتانسیل برای دستیابی منفعت به کارگیری نمایند.
در‌حالتی که در پی یک زمان سپرده گذاری سودآور می باشید، سپرده گذاری در توریسم در قبرس شمالی یک آیتم بهتر میباشد.

مطالب مرتبط:

17 جای جذاب و توریستی در قبرس شمالی

گیرنه الماسی در مدیترانه

اسکله شهری خوشگل در قبرس شمالی


سپرده گذاری از روش خرید اسناد قرضه
در شرایطی که شخصی قصد داشته باشد از روش خرید اسناد قرضه در مرز و بوم قبرس شمالی سپرده گذاری نماید، بایستی ترازو مبلغ 500 هزار یورو دراین باره سپرده گذاری نماید.

با این نحوه، قابلیت اخذ اقامت قبرس شمالی مهیا می شود؛ ولی فراموش نکنید که‌این سرمایه می بایست به مقطع 3 سال در سندها قرضه‌ی قبرس شمالی بماند تا بتوانید از روش آن اقامت دایم را اخذ فرمایید.

آغاز به شخص سرمایه گذار و خانواده‌ی وی اقامت موقت داده میگردد و بعداز سپری شد سه سال به اقامت دایم تبدیل می‌گردد.
مزایای سپرده گذاری در قبرس شمالی
بعضی از مزایای سپرده گذاری در قبرس شمالی به تفصیل تحت میباشد:

· نرخ مالیات در قبرس شمالی اندک میباشد.

· پتانسیل‌های مالامال فایده برای تولید مشاغل در قبرس شمالی وجود دارااست.

· سرمایه گذارارن تا یک زمان‌ی 10 ساله میتوانند وام بگیرند.

· چگونگی بالایی در رئیس مشاغل وجود دارااست.

· هزینه‌های معاش بسیار نادر‌خیس از قبرس جنوبی میباشد.

· قسمت املاک و مستغلات در بازار سپرده گذاری بسیار لبریز جنب و جوش‌خیس شد‌ه‌است.

· اقتصاد درین مرزوبوم درحال رویش میباشد.

· عصر‌های بازپرداخت سرمایه در قبرس شمالی دربین 8 تا 12 سال بسته به شرایط مکانی، گوناگون و سریع میباشد.

بازدید : 5
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 12:37


موقعیت وصلت در قبرس برای فرنگی ها چیست؟

وصلت مدنی در قبرس

– پاسپورت دارای اعتبار که ممکن میباشد تحت عنوان سند نام‌و‌نشان، سن ویزای سرمایه گذاری قبرس شمالی و تابعیت ارائه خواهد شد.

– سند باطل تزویج گذشته

– ثابت مجرد بودن آن ها؛ پذیرش منزلت صلاحیتدار مرزو بوم اتباع فرنگی مبتنی بر اینکه او از دید رسمی برای تزویج آزاد میباشد.

برای وصلت در قبرس چه مدارکی ما یحتاج میباشد؟

این مدارک بایستی دربرگیرنده داده ها پایین باشد: اسم بدون نقص (مطابق گذرنامه)، نشانی، تابعیت، شماره گذرنامه و ذکر اینکه مجرد، مطلقه یا این که بیوه. و قصد تزویج در قبرس را اعلام فرمائید. و با مهر آپوستیل از سردفتر ورقه ها قانونی امضا خواهد شد.

شایسته ترین ماه برای وصلت در قبرس کدام ماه میباشد؟

مجال وصلت در قبرس قبرس یک فصل‌تابستان فوق العاده وقتگیر از اولِ آوریل تا نقطه پایان اکتبر ارائه میدهد. هر مورد از آن ماه ها برای عروسی دوست داشتنی خواهد بود. با این حالا، ماه های گزینه عشق فردی اینجانب می‌باشند

فرآیند تزویج در قبرس چه‌طور میباشد؟

برای تزویج مدنی فی مابین شهروندان قبرسی، زوجین می بایست مدرک های ذیل را ارائه دهند:

سوگندنامه ای که در مقابل یکی‌از سردفتران دادگاه حوزه‌ نیکوزیا ارائه گردیده است.
مدرک آزادی تزویج از حیطه نیکوزیا.
سند جدایی (حکم مطلق)*
سند فوت همسر*
خرید سوئیت در قبرس شمالی
خرید سوئیت در قبرس شمالی با کمترین هزینه
در‌صورتی‌که قصد سرمایه‌گذاری و هجرت به یک سرزمین با حالت جغرافیایی بهتر را دارید، قبرس شمالی شایسته ترین آیتم برای شماست. با سرمایه‌گذاری در‌این مرزوبوم از روش خرید ملک می توانید در عین اینکه سرمایه خویش را یک‌سری موازی میکنید، اقامت دایم و حتی ملیت این مملکت را اخذ نمایید. ولی برای خرید سوئیت در قبرس شمالی می بایست مجموع مدارک مورد نیاز را در مشت داشته و با فرآیند خرید آشنا باشید.

چرا قبرس شمالی آیتم‌ای مطلوب برای خرید ملک میباشد؟
دلایل متعددی برای تعیین قبرس شمالی برای سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک وجود دارا‌هستند. برای مثال این دلایل می‌قدرت به وضعیت معاش خوب در‌این میهن، زمان مطلوب برای سرمایه‌گذاری به لطف برخورداری از اقتصادی در هم اکنون بسط، قابلیت اخذ ملیت این مملکت و سهولت خرید ملک اشاره نمود. درپی با این دلایل آشنا می‌شویم.

اقتصاد در درحال حاضر توسعه و مورد‌ای مطلوب برای سرمایه‌گذاری
یکی مهمترین دلایلی که سبب ساز شد‌ه‌است تا کسانی متعددی پیرو خرید سوئیت در قبرس شمالی باشند، اقتصاد این مملکت و شمرده شدن آن تحت عنوان کشوری مطلوب برای سرمایه‌گذاری میباشد. به لهجه دیگر، در صورتی میخواهید در کشوری سرمایه‌گذاری فرمایید، بایستی آغاز به وضعیت اقتصادی آن دقت فرمائید. با دقت به اینکه در یکسری سال اخیر، قبرس شمالی رویش اقتصادی قابل قبولی داشته میباشد، می‌اقتدار برای سرمایه‌گذاری روی آن اکانت ویژه‌ای گشوده کرد.

بازدید : 1
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 زمان : 15:21


مالیات نظافت (مالیات پسماند) در قبرس شمالی:
مشتمل بر شهروندان ، حصول و امور با اهدف : پوشش هزینه‌های عده‌آوری و دفع پسماندها، ویزای سرمایه گذاری قبرس شمالی تمیزکاری شهر

و مدیر کارها بهداشتی و دور و بر‌زیستی با نرخ متغیر است که می بایست در دارایی خانوار و استحصال و امور در لحاظ گرفته گردد.

مزایای سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی:
نرخ‌های مالیاتی تحت: در مقایسه با اکثری از کشورهای دیگر
سیستم مالیاتی روشن و منظم: سهولت در ایفا کارها مالیاتی
مجال‌های مطلوب برای شغل‌های اقتصادی: تنوع در مسئله‌های متفاوت سرمایه‌ گذاری در قبرس شمالی
سودآوری: پتانسیل بالا برای استخراج فایده
نکاتی درباره ی پرداخت مالیات در قبرس شمالی:
عدم پرداخت مالیات به موقع می‌تواند باعث به جریمه و مجازات خواهد شد.
برای پرداخت مالیات می‌توانید از سرویس ها مشورت ای متخصصان مالیاتی استعمال فرمائید.
تفحص ظریف قانون ها و قوانین مالیاتی
گردآوری بندی

قبرس شمالی با سیستم مالیاتی مطلوب و مزایای مختلف، فرصتی ایده‌آل برای مهاجرانی میباشد که در‌پی معاش در محیطی امن، با هزینه‌های مطلوب و زمان‌های توسعه می باشند. درین نوشته‌ی‌علمی، به نظارت جامع اشکال مالیات در قبرس شمالی، نرخ‌ها، و نکات کلیدی پرداختیم.
محافظت های بهداشتی و بیمه درمانی قبرس شمالی
راهنمای مهاجران و بازدیدکنندگان در قبرس شمالی در حوزه بهداشت
معاش در یک سرزمین فرنگی میتواند تجربیات‌ای بحران‌برانگیز باشد، به‌ویژه هنگامی که به بهداشت مربوط می‌گردد. تحت عنوان یک مهاجر یا این که بازدیدکننده در قبرس شمالی، شناخت با سیستم بهداشت و منابع جانور بسیار حیاتی میباشد. درین نوشته‌ی‌علمی، شما‌را از روش سیستم بهداشت، درمان‌گاه‌ها، آیتم‌های بیمه، جستن پزشکان، سرویس ها بهداشت اورژانس، مراقبت تن درستی و منابع ضروری پند خواهم کرد.

حفظ های بهداشتی در قبرس شمالی
قبرس شمالی کشوری قشنگ میباشد که در کنار دریای شمال واقع گردیده است. این مرزو بوم دارنده سیستم محافظت های بهداشتی همگانی میباشد که سرویس ها نگهداری های بهداشتی بدون پول یا این که نادر هزینه را به ساکنان خویش ارائه می‌دهد. سیستم حفظ های بهداشتی بوسیله وزارت بهداشت رئیس می‌شود و مبتنی بر سیستم محافظت های بهداشتی بریتانیا میباشد.

سیستم نگهداری های بهداشتی در قبرس شمالی در زمان سال ها دستخوش توسعه های قابل توجهی گردیده‌است. با این هم اکنون، همچنان با معضل هایی مانند کمبود نیروی کار پزشکی، امکانات و تجهیزات مواجه میباشد. در سود، بخش اعظمی از عموم ترجیح میدهند از سرویس ها نگهداری های بهداشتی محرمانه به کار گیری نمایند.

بازدید : 12
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 زمان : 11:40


چرا در قبرس شمالی سپرده گذاری در املاک و مستغلات دارنده مالیات بر ارزش افزوده بالا، بها مطلوب و امن میباشد؟
با اعتنا به پرسش مطرح گردیده، طبق ضوابط حکم دهنده در مرزوبوم قبرس شمالی، بایستی در حیث بگیریم که به انگیزه وضعیت جغرافیایی، آب و هوای معتدل و مدیترانه ای، امنیت حکم دهنده در مرزو بوم قبرس شمالی از مطرح ترین مزایای رفیعتر سپرده گذاری ویزای سرمایه گذاری قبرس شمالی محسوب میگردند.
مثلا به انگیزه امنیت، اکثری از کشورهای اروپایی استقبال متعددی از سپرده گذاری در قبرس شمالی را کرده اند و مهمتر اینکه بها ملک در قبرس شمالی نسبت به بقیه کشورها مانند قبرس جنوبی، اروپای غربی تفاوت چشمگیری دارااست که بر فرض نمونه در صورتی یک منزل یا این که سوئیت یکخوابه به بها 350.000 یورو در قبرس جنوبی خریداری فرمائید، در قبرس جنوبی تنها با 70.000 پوند انگلیس حاذق خواهید بود تا خرید خویش را به اتمام برسانید.

در زمینه‌ی تفاوت ارزش منزل، سوئیت در بین قبرس جنوبی و شمالی چه مزایایی مشتمل بر خریدار شود؟
در شرایطی‌که شخصی با پرداخت 70.000 پوند قصد سپرده گذاری و حتی دریافت اقامت داشته باشد، در مرحله اولیه قابلیت و امکان پرداخت اقساط کوتاه و بلند زمان را داشته و تا برهه زمانی 6 سال می‌تواند قسط پرداخت نماید و چنانچه که ملک خویش را به طور پیش خرید خریداری نماید، تا مجال تحویل از مالیات بر ارزش افزوده 25 درصدی قادر است بهرهمند خواهد شد و مهمتر اینکه در مسئله مرتبط با سپرده گذاری قابلیت و امکان اجاره دادن ملک هم وجود دارااست.
در‌صورتی‌که که ملک پیش خرید گردیده در طی موعود به اتمام نرسد، کمپانی آفریننده چه تعهدی را قبول می نماید؟
در زصورتیکه که مجال تحویل ملک خریداری گردیده بوسیله کمپانی به تعویق بیوفتد، کمپانی تولیدکننده طبق ضابطه رایج در قبرس شمالی و به طور ضابطه تصویب گردیده مکلف به پرداخت ماهانه 300 پوند انگلیس به خریدار است.
کلاً مقررات سپرده گذاری در ارتباط با خرید زمین یا این که سوئیت و ویلا دارنده مالیات بر ارزش افزوده 8% پس از تحویل ملک را خواهند داشت و نکته قابل توجه اینکه همه شرکت های جانور در میهن قبرس شمالی در رقابت خیلی گستردهای قرار گرفتهاند، به‌این مراد برای محافظت رقابت و پیشی دریافت کردن از رقبا تک تک شرکتها وفادار به تحویل ملک به خریدار در طول نام برده در تفاهم نامه میباشند.
یکی‌از دیگر از نکات اصلی در امر سپرده گذاری ضابطه عرصه و اعیان این میهن در مقایسه با بقیه کشورها است که در شکل خرید زمین، ملک، سوئیت و ویلا شما خاک این مرز و بوم را خریداری میکنید، و همچون ایران میباشد که خریدار بعداز خرید، مکلف به پرداخت 10 دلار هزینه بابت قطعی کردن گواهی ملک به اسم خویش میباشد، که در‌این‌صورت صاحب ملک تنها اذن فروش یا این که واگذاری ملک خریداری گردیده را دارااست.
عمده ترین دلایل خرید ملک و سپرده گذاری در قبرس شمالی
ارزش بسیار مطلوب ملک در قبرس شمالی
اکنون بازار املاک و مستغلات در قبرس شمالی ارائه دهنده شایسته ترین بها ها در بین میهن های مدیترانه ای میباشد. ارزش املاک قابل خرید در بخشها ساحلی از 80 هزار پوند برای سوئیت و 2۰۰ هزار پوند برای ویلا آغاز میشود. سوئیت ها و پنت هاوس های مجلل با شایسته ترین وضعیت با ارزش حدود 24۰ هزار پوند انگلیس و ویلاهای بسیار شیک تا 35۰ هزار پوند که در مقایسه با بها های املاک شبیه در بقیه نقاط دنیا بسیار کمتر میباشد.

رویش سالیانه بها ملک در قبرس شمالی
سپرده گذاری به پوند انگلستان
قابلیت و امکان اجاره ملک و درآمدزایی ارزی
اخذ گواهی ملک قطعی ورثه ای
آسانی فرآیند اداری در تصویب گواهی و دریافت اقامت قبرس شمالی
حالت و وام ها پرداخت پروژه های ساختمانی قبرس
موقعیت سهل و آسان اقامت در قبرس شمالی
دریافت اقامت دایم قبرس شمالی
قبرس شمالی تحت عنوان یکی‌از امن ترین کشورهای دنیا برای معاش
رویش سیاسی و اقتصادی قبرس شمالی
تسهیل در فرآیند دریافت روادیدِ کشورهای دنیا
آب و هوای بسیار مناسب و معتدل
وقار در کنار تفریحات متنوع

بازدید : 5
دوشنبه 3 ارديبهشت 1403 زمان : 11:56


سپرده گذاری از روش تصویب کمپانی
قبرس شمالی همواره پذیرای فعالیت آفرینان و از حامیان رمز مشقت بار آن ها بوده میباشد. عموما عده ای که برای نخستین دفعه در قبرس شمالی حضور پیدا می‌نمایند، به وضوح متوجه دیده نشده بودن موقعیت و بازار شغل در‌این جزیره میشوند. و متوجه میگردند که می توانند به راحتی ایده‌های خویش را تبدیل به تجارتی پرسود نمایند. اولی گام برای تصویب کمپانی در قبرس شمالی، بازرسی در زمینه ی کیفیت ایفا آن میباشد. در نگاه اولیه این نحوه معمولی به ویزای سرمایه گذاری قبرس شمالی لحاظ میرسد.

یک کدام از نکات بسیار اساسی که پیش از احداث یک کمپانی بایستی به آن پرداخته گردد. این میباشد که از یک شخص دارای تخصص در کارها تصویب کمپانی و کسب و کار مد حیث خویش که تدبیر کافی از موقعیت مو جود در قبرس شمالی را هم داراست، مشورت کردن بگیرید. احداث کمپانی‌ها در قبرس شمالی به وسیله دفتر ها مشورت مالی ایفا می شود؛ که همین دفتر ها نیز ذیل رسیدگی نهاد های مرکزی به همین تیتر میباشند. عده ای که قصد دارا هستند تا از این شیوه برای اخذ اقامت مبادرت کنند. خوب میباشد بدانند که در صدر به آنان روادیدِ دو ساله اعطا میگردد. و تاوقتی‌که کمپانی شغل خویش را ادامه دهد و حقوق و دستمزد، مالیات و بیمه‌ی پرسنل پرداخت خواهد شد، اقامت آنها قابل تمدید میباشد.

سفر به قبرس شمالی | کمپانی مهاجرتی البرز گروپ قبرس شمالی

سپرده گذاری از روش خرید ملک
یکی رایج‌ترین و مالامال طرفدارترین طرز‌های سپرده گذاری، خرید ملک درین میهن میباشد. به همین مراد منزل‌ای که خریداری می کنید می بایست قیمت حداقلی موازی با ۱۵۰۰ میلیارد تومان داشته باشد. مدیران پروژه‌های دارای اعتبار معاملات املاک در قبرس شمالی، تسهیلاتی را برای خریداران آماده کرده‌اند؛ که در اکثریت آنها شما با پرداخت دست‌کم ۳۰ درصد از مبلغ تمام ملکتان، می توانید برای اخذ اقامت خویش و خانواده‌تان مبادرت نمائید.

ما بقی ملبغ ملک را در اقساط بلند زمان و سوای فایده به فروشنده پرداخت خواهید کرد. طبق ضوابط قبرس شمالی، شما بعد از اینکه پرداخت نخستین را اعمال دادید، صاحب و مالک قطعی ملک خواهید شد و مدارک و تفاهم نامه شما با فروشنده، در سازمان تصویب ورقه ها، به تصویب خواهد رسید. این ضابطه برای باور خیال خریدار از اینکه فروشنده ملک را به چند نفر نمی‌فروشد، حال و روز گردیده است. ضوابط حکم دهنده بر قبرس شمالی، همواره پشتیبان سرمایه گذاران و مهاجران می باشد.
سپرده گذاری از روش خرید سندها قرضه
در صورتیکه شخصی قصد داشته باشد از روش خرید ورقه ها قرضه در سرزمین قبرس شمالی سپرده گذاری نماید، می بایست واحد سنجش مبلغ ۵۰۰ هزار یورو دراین مورد سپرده گذاری نماید. با این طریق، قابلیت اخذ اقامت قبرس شمالی مهیا می‌گردد؛ البته فراموش نکنید که‌این سرمایه می بایست به بازه زمانی ۳ سال در اسناد قرضه‌ی قبرس شمالی بماند تا بتوانید از روش آن اقامت دایم را اخذ نمایید. آغاز به شخص سرمایه گذار و خانواده‌ی وی اقامت موقت داده میگردد و بعد از سپری شد سه سال به اقامت دایم تبدیل می گردد.

مزیت های سپرده گذاری در قبرس شمالی
نرخ مالیات در قبرس شمالی اندک میباشد.
پتانسیل‌های لبریز بهره برای ساخت مشاغل در قبرس شمالی وجود دارااست.
سرمایه گذارارن تا یک زمان‌ی ۱۰ ساله میتوانند وام بگیرند.
چگونگی بالایی در رئیس مشاغل وجود دارااست.
هزینه‌های معاش بسیار معدود‌خیس از قبرس جنوبی میباشد.
قسمت املاک و مستغلات در بازار سپرده گذاری بسیار مالامال جنب و جوش‌خیس است.
اقتصاد درین مرزوبوم درحال رویش میباشد.
زمان‌های بازپرداخت سرمایه در قبرس شمالی در میان ۸ تا ۱۲ سال با دقت به حالت مکانی، متعدد و سریع میباشد.

بازدید : 6
پنجشنبه 30 فروردين 1403 زمان : 13:29


هجرت از روش سپرده گذاری در قبرس شمالی | مدارک و حالت (2023)
قبرس شمالی یکی‌از مرزو بوم‌های شناخته گردیده از حیث پرورش اقتصادی میباشد که گزینه اعتنا اکثری از سرمایه‌گذاران و همینطور اشخاصی که قصد مسافرت به یک مملکت دیگر را دارا‌هستند، قرار گرفته میباشد. آن‌چه که قبرس شمالی را به یک مقصد ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری و سفر تبدیل می‌نماید، آب‌وهوای مطلوب در کنار اقتصاد رو به پرورش این ویزای سرمایه گذاری قبرس شمالی منطقه میباشد.

اگرچه از روش شغل یا این که علم آموزی هم می‌قدرت به قبرس شمالی هجرت کرد، ولی مسافرت از روش سپرده گذاری در قبرس شمالی با مزایای بسیار بیشتری به نسبت بقیه طرز‌ها هم پا میباشد. در پی علاوه بر رسیدگی داده ها کلیدی قبرس شمالی، به پژوهش مزایای سفر از روش سپرده گذاری قبرس شمالی و مدارک ما یحتاج برای این دستور نیز خوا‌هیم پرداخت.

داده ها اساسی راجع به قبرس شمالی
قبرس شمالی «Northern Cyprus» با اسم قانونی جمهوری سوراخ قبرس شمالی «The Turkish Republic of Northern Cyprus» به اختصار «TRNC» نصیب شمال شرقی جزیره قبرس میباشد که در استان های جنوبی ترکیه قرار گرفته میباشد. مرز و بوم قبرس شمالی صرفا بوسیله مرزو بوم ترکیه به رسمیت شناخته گردیده، در حالی‌که جامعه در بین‌المللی قبرس شمالی را به‌تیتر بخشی از جمهوری قبرس (قبرس شمالی و جنوبی با هم) در لحاظ می گیرد. داده ها بیشتر و کلیدی درمورد قبرس شمالی به‌این قرار میباشد:

قبرس، جزیره‌ای در شرق دریای خزر میباشد که به‌تیتر سومی جزیره تعالی بعد از سیسیل و ساردینیا در‌این دریا شناخته می‌گردد.
قبرس شمالی یکی زیباترین جزیره‌ها در دریای شمال میباشد که به دو قسمت شمالی (ترکی) و نصیب جنوبی (یونانی) تقسیم گردیده‌است.
در سال ۱۹۶۰ جزیره قبرس به دو ایالت جدا تقسیم شد و از سال ۱۹۷۴ به بخش شمالی آن، جمهوری رخنه‌ قبرس شمالی گفته شد.
شهر نیکوزیا «Nicosia» پایتخت مشترک قبرس شمالی و قبرس جنوبی میباشد که‌این شهر خویش به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می گردد.
عموم قبرس شمالی به‌ لهجه ترکی کلام می‌نمایند ولی برخی از مردمان آن با لهجه یونانی هم شناخت دارا‌هستند.
قبرس شمالی به‌تیتر یکی امن‌ترین کشورهای دنیا برای فعالیت و معاش شناخته گردیده است.
جزیره قبرس با کشورهای ترکیه، یونان، سوریه، لبنان، مصر و فلسطین مرز مشترک داراست.
قبرس شمالی ده‌ها کیلومتر خط ساحلی و ماسه‌های سپید خالص در کنار بیشه‌های بزرگ و سرسبز داراست.
فرآیند دریافت روادیدِ قبرس شمالی و اقامت دایم درین مملکت برای ایرانیان بسیار شل‌خیس و سریع‌خیس از کشورهای اروپایی میباشد.
دانشجوها با بیش تر از ۱۱۰ تابعیت گوناگون در دانشکده‌های بلندتر مملکت قبرس شمالی به علم آموزی درگیر میباشند.
نرخ بیکاری در مرزو بوم قبرس شمالی پایین ۵ درصد نظارت گردیده است.
جمعیت مرزو بوم قبرس شمالی در سال ۲۰۲۱ حدود ۳۱۳,۶۲۶ نفر آنالیز گردیده است. که‌این تعداد در ۳۳۵۵ کیلومتر مربع گستره گردیده‌اند.
هر ساله هزاران اهل ایران برای هجرت به قبرس شمالی بدین مرزوبوم میروند و بعد برای اخذ اقامت دایم این مرزو بوم از روش فعالیت، علم آموزی یا این که سرمایه‌گذاری درخواست می دهند.
با اعتنا بدین که مسافرت از روش سرمایه‌گذاری در هر کشوری، جزو شایسته ترین مورد‌ها میباشد، راجع به قبرس شمالی نیز اشخاص با غرض سرمایه‌گذاری میتوانند بسیار سهل و آسان‌خیس از دیگر شیوه‌ها اقامت دایم این مرزو بوم را اخذ نمایند.

بازدید : 10
چهارشنبه 29 فروردين 1403 زمان : 12:31


تغییر‌و تحول در ضوابط در سال 2023
قبرس شمالی در پیشین کمتر آیتم اعتنا مهاجرین بوده میباشد و براین اساس ضوابط هجرت هم بسیار بسیار بی آلایش بود ، ولی فعلا نیز نسبت به کشورهای اکثری موقعیت معمولی و ریلکس میباشد ، اداره مسافرت قبرس شمالی با اعتنا به وسعت زیاد مهاجرین و برای اینکه بتواند اشخاص دارنده یارا مالی بیشتری جذب نماید، ترازو ودیعت بانکی برای اقامت را بیشتر نموده است ، اکنون این واحد سنجش ودیعه برای هر شخص برای 1‌سال اقامت موقت 25 هزار دلار است ، ولی این درصورتی که میباشد که منزل شما هنوز فراهم نباشد ، ولی در‌صورتی‌که که شما در منزل خویش که فراهم میباشد ، سکونت داشته باشید ، این ترازو به 15 هزار دلار کاهش پیدا می نماید ، در حالتی که که راجع‌به ودیعه مشکلی دارید ، از نصیب تامین تماس حاصل نمایید تا راهکارهایی را با اعتنا به حالت ویزای سرمایه گذاری قبرس شمالی شما ارئه دهیم.

سند و ورقه تکمن مالی
در خیلی از مورد ها دوستان از ما در زمینه‌ی کاغذ تمکن مالی جهت دریافت اقامت قبرس کلام می نمایند ، شما برای تنظیم این شیت اقامت میتوانید به دو شیوه مبادرت فرمایید ، در طرز نخستین میتوانید طبق صحبتی که از قبلی داشتیم ، در خزانه های قبرس بهره برداری اکانت نمایید و پولی دربین 15 هزار تا 25 هزار دلار با اعتنا به ملک خریداری گردیده سرمایه گذاری فرمایید و آن‌گاه از خزانه پرینت اکانت خویش را اخذ فرمایید ، این تحت عنوان ورقه تمکن مالی شما به حساب آورده می شود.

ولی یک نحوه دیگر نیز برای اخذ ورقه تمکن مالی میباشد ، شما در شرایطی که که در جمهوری اسلامی ایران یک اکانت بانکی دارید که دارنده گردش نیکی است ، می‌توانید با مراجعه به خزانه تقاضای پرینت اکانت به لهجه انگلیسی برای بیرون مرزوبوم نمایید ، ولی سرویس ها الکترونیکی خزانه های اهل ایران معمولا مورد ای به اسم تمکن مالی نیز دارا هستند که میتوانید درخواست خویش را در وبسایت و قابل انعطاف افزارهای بانکی تصویب نمایید تا برای شما سند تمکن مالی صادر خواهد شد.
اشکال اقامت قبرس شمالی
شیوه‌های مختلفی برای مسافرت به قبرس شمالی و معاش درین سرزمین وجود داراست. مهاجران با مقصود اخذ اقامت قبرس شمالی،‌ به شغل و علم آموزی و سرمایه‌گذاری درین میهن روی میاورند. اشکال اقامت قبرس شمالی به ۲ مجموعه اقامت دایم قبرس شمالی و اقامت موقت قبرس شمالی تقسیم می گردند.

اقامت دایم قبرس شمالی
مهاجران با سرمایه‌گذاری‌های گوناگون و علم آموزی درین مرزوبوم، برای اخذ اقامت دایم قبرس شمالی مبادرت می‌نمایند. سرمایه‌گذاری‌های مختلفی مانند خرید ملک درین مرزو بوم قابلیت و امکان‌پذیر میباشد. داشتن وضعیت تحت قابلیت و امکان اخذ اقامت دایم قبرس شمالی را برایتان آماده می‌نماید:

داشتن روادیدِ کاری و ۶ سال عمل در قبرس شمالی
تصویب کمپانی در قبرس شمالی و ۶ سال عمل در آن
خرید ملک به‌بها ۱۲۵هزار یورو در‌این میهن
داشتن تندرست بدون نقص
نداشتن سوءپیشینه
وصلت با فرد قبرسی
زمان‌فرصت کارت اقامت دایم قبرس شمالی ۲ سال میباشد و بعداز سپری شد ۲ سال، می بایست آن را تمدید نمائید. بعداز ۷ سال معاش در قبرس شمالی، می توانید برای اخذ شهروندی این مرز و بوم مبادرت فرمایید.

اقامت موقت قبرس شمالی
هجرت به قبرس شمالی به‌تیتر اقامت موقت درین مرزوبوم به حساب می آید و با اخذ روادیدِ توریستی قابلیت‌پذیر میباشد. اخذ روادیدِ توریستی ۸ روز کاری مجال می برد و کمتر از ۱ سال اعتبار دارااست.

مدارک مورد نیاز برای اخذ اقامت موقت قبرس شمالی عبارت‌اند از:

گذرنامه دارای اعتبار
مدارکی نشانه بر غرض مهاجرت
مدارک هویتی
بیمه‌طومار مسافرتی
عکس پاسپورتی
برای تبدیل اقامت موقت به دایم، می بایست از شیوه های اخذ اقامت دایم قبرس شمالی سود ببرید و دستکم ۵ سال درین مرز و بوم اقامت فرمائید.

فرایند اخذ اقامت موقت با روادیدِ توریستی ازاین‌قرارند:

درخواست روادید و ارائه داده ها فردی و گذرنامه و نرم افزار مهاجرت
پرداخت هزینه روادید بسته به تعداد روز اقامت در قبرس شمالی
اخذ روادید در پوسته یک شیت یا این که برچسب باطن گذرنامه
ورود به قبرس شمالی و ارائه گذرنامه و روادیدِ توریستی در فرودگاه

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 21
  • بازدید کننده امروز : 0
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 131
  • بازدید کلی : 131
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی